JOBANGEBOT: SUCHE NACH MARKETINGAGENTEN

deutschlandweit, Jobbörse Versicherungen, Jobbörse Studentenjobs, Jobbörse Versicherungen, Jobbörse Gastronomie, IT, Medizin, Handwerk, Jobbörse Sozialarbeit, usw.
Antworten
YOVANAA
Beiträge:1
Registriert:Fr Okt 05, 2007 21:16

Beitrag von YOVANAA » Fr Okt 05, 2007 21:23

Erstellungsdatum: 05.10.07





Our Company- SmartMobileSolutions is searching for marketing agents, which will promote our service- Radiobee. Radio Bee is a unique program for your cell phone, from which you can listen to mp3 radio stations,wherever!
Go to www.radiobee.com RIGHT NOW and see our program for yourself.

Activities of the agent:

The agent will work as an authorized non- exclusive independent representative to sell and promote all services provided by Company in such geographical area.Sales Representative's sales and promotional efforts shall be directed toward the following:
promoting radioBee project features and collect and sell advertisement from carriers, Internet radiostations, media companies.
Agent shall be entitled to a commission- ( 10 %) percent of his collected sales billing during the term of the signed contract.

For contacts:
Silvia Atanasova, Media Manager
E-mail: media@radiobee.com
Our Company- SmartMobileSolutions is searching for marketing agents, which will promote our service- Radiobee. Radio Bee is a unique program for your cell phone, from which you can listen to mp3 radio stations.

Anita U.

JOBANGEBOT: SUCHE NACH MARKETINGAGENTEN

Beitrag von Anita U. » Mo Okt 08, 2007 20:45

Servus
ich finde es schrecklich wenn solche Anzeigen nur auf Englisch erscheinen. Ich verstehe nicht ein Wort davon was die wollen. Ich wollte eigentlich schon was mit Marketing machen aber nicht unbedingt in englischer Sprache. Was gibt es für mich an Möglichkeiten wenn ich mit Englisch auf Kriegsfuß stehe, bin ich da immer aussen vor oder nicht, wie sieht es aus ?

Anita U.

Antworten